Op deze pagina vindt u informatie over wat te doen als u een zending wilt retourneren.


R E T O U R Z E N D I N G E N
VOEG ALTIJD HET FORMULIER BIJ HET PRODUKT DAT ONDERAAN DEZE PAGINA STAAT

 
Wilt u een artikel retourneren omdat het niet bevalt, dan kunt u dat binnen 14 werkdagen na ontvangst aan ons laten weten. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het artikel (
indien mogelijk in originele verpakking) te retourneren.
 
U dient met het volgende rekening te houden:
Heeft u alle onderdelen die bij dit artikel geleverd worden bijgevoegd?
Zijn er geen gebruikssporen te zien op het artikel zoals krassen, beschadigingen, vinger/vetvlekken?
Heeft u een kopie van de aankoopnota bijgevoegd die u meteen na uw bestelling per mail heeft ontvangen?

Tevens zullen we geen apparatuur terugnemen waarop de oorspronkelijk software/firmware vervangen is door alternative software/firmware.
Smartcards, cd's, dvd's en andere geluidsdragen worden niet teruggenomen.

U kunt uw apparatuur samen met een kopie van de aankoopbon en een formulier met uw naam, adres en bankrekeningnummer retourneren naar:
Sounds and Visions
Afd. Retouren
Laathofstraat 39
6191 GD  Beek Lb.
 

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

R E PA R A T I E S

Uw apparaat doet het niet meer... Wat nu?

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat uw aangeschafte apparatuur het niet meer doet.
Dit kan meteen na ontvangst, binnen de garantieperiode of buiten de garantieperiode gebeuren.

Regelmatig ontvangen we van klanten apparatuur retour met de opmerking "Hij doet het niet meer."
We constateren dan heel vaak dat de klant de gebruiksaanwijzing niet heeft gelezen en een bepaalde instelling over het hoofd heeft gezien waardoor de ontvangst van bijvoorbeeld uw satellietschotel niet lukt.
Natuurlijk, u wilt zo snel mogelijk tv kijken en ach die gebruiksaanwijzing leest u later wel, maar juist door eerst de gebruiksaanwijzing te lezen, dan op uw gemak de apparatuur te installeren en dan te genieten van uw aankoop, voorkomt u veel ergernis.

Als blijkt dat apparatuur terug is gestuurd omdat deze defect is, hetgeen niet het geval is, zullen we u € 25,- kosten in rekening brengen en € 6,75 verzendkosten.
Overtuig u er dus van dat uw apparatuur daadwerkelijk defect is en lees vervolgens hieronder wat u moet doen.

U constateert direct na ontvangst dat een apparaat defect is.
Wanneer u zich ervan heeft overtuigd dat een apparaat daadwerkelijk defect is, stuurt u het terug in de originele verpakking en zonder gebruikssporen. We krijgen regelmatig apparatuur terug die vol met vettige vingerafdrukken zit. Deze beschouwen we als gebruikssporen.
Na ontvangst van uw apparatuur zullen we deze meteen omruilen.
Stopt u bij het apparaat een kopie van de aankoopnota en daarnaast een apart papier waarop duidelijk uw naam, adres en omschrijving van de klacht vermeld staat.

U constateert binnen de garantieperiode dat een apparaat defect is.
Wanneer u zich ervan heeft overtuigd dat een apparaat daadwerkelijk defect is, stuurt u het terug in de originele verpakking.
Na ontvangst van uw apparatuur zullen we deze nakijken en indien mogelijk repareren. We doen een reparatie altijd in overleg met de fabrikant zodat u weet dat u een correct gerepareerd apparaat terug ontvangt. Stopt u bij het apparaat een kopie van de aankoopnota en daarnaast een apart papier waarop duidelijk uw naam, adres en omschrijving van de klacht vermeld staat.
Houdt u er rekening mee dat u uw apparatuur enkele weken zult moeten missen.

U constateert buiten de garantieperiode dat een apparaat defect is.
Wanneer u zich ervan heeft overtuigd dat een apparaat daadwerkelijk defect is, stuurt u het terug in de originele verpakking.
Na ontvangst van uw apparatuur zullen we deze nakijken, u een prijsdopgave sturen en indien u daarmee akkoord gaat, de reparatie uitvoeren. We doen een reparatie altijd in overleg met de fabrikant zodat u weet dat u een correct gerepareerd apparaat terug ontvangt. Stopt u bij het apparaat een kopie van de aankoopnota en daarnaast een apart papier waarop duidelijk uw naam, adres en omschrijving van de klacht vermeld staat.
Houdt u er rekening mee dat u uw apparatuur enkele weken zult moeten missen. 

Wij wijken niet af van de bovengenoemde procedure en door het lezen en accorderen van de algemene voorwaarden gaat u hiermee akkoord.